جمعه 14 اردیبهشت 1403
 
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا خبر داد:
تولید فیلم "هنر مردان خدا" ویژه شهدای شهرستان رشت

سرویس فرهنگی موج برنا - شهادت هنر مردان خداست و ایثار و ازخودگذشتگی هنرهنرمندان است و اگر این مهم توسط هنرمندان صورت بگیرد ، حال و هوایی دیگر دارد و زیباست این هنر در قالب قاب تصویر به معرض دید و الگو قرار بگیرد .

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با اعلام این خبر افزود: فیلم "هنر مردان خدا" درخصوص۷شهیدهنرمندشهرستان رشت و به سفارش سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان در حال تولید می باشد که تا پایان شهریور ماه سالجاری به اتمام خواهد رسید.
 
 
محمد حسن عاقل منش افزود: این فیلم که درباره زندگی شهدای دفاع مقدس شهرستان رشت می باشد به زندگی شهیدان: سید محمد اسحاقی، غلامرضا پارسی، یدالله قلی پور، آقا گل سلیمی، رحمت ملایی، نامدار طالشی و ابراهیم قنبرزاده می پردازد.
وی یادآور شد: در این فیلم برای اولین بار بخش های آرشیوی از دفاع مقدس گردآوری شده است که تاکنون در هیچ فیلمی از رسانه ملی پخش نشده است.
گفتنی است، کارگردانی فیلم "هنر مردان خدا" را فردین مهر آیین برعهده دارد و طرح فیلمنامه و تهیه کنندگی از سیدغلامرضا فرقانی است.
 
 
 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna